استفاده از ژل افزایش قد برای پیاده روی

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

آیا استفاده از ژل افزایش قد در پیاده روی اختلال ایجاد می کند ؟ آیا می توان در کنار استفاده از ژل افزایش قد پیاده روی نیز کرد ؟

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

 

در این پست قصد داریم تا در مورد راههای استفاده از ژل افزایش قد برای پیاده روی را مورد بررسی قرار دهیم و راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که بتوانید در کنار استفاده از ژل افزایش قد به پیاده روی بپردازید.

همانطور که در پست های قبل گفتیم لژ افزایش قد باعث شیب دهی به پاشنه پای شما می شود که اگر شیب پاشنه خیلی زیاد باشد ، نمی توانید براحتی گام بردارید و در پیاده وری ممکن است اذیت شوید.

برای پیاده روی با ژل افزایش قد می توانید به دو صورت عمل کنید:

اگر کفش دارای لژ بلند دارید ، باید از ژل افزایش قد بیتال استفاده کنید که دارای لایه های قابل تفکیک می باشد و می توانید یکی دو لایه از ژل کم کنید تا شیب پاشنه برای یک پیاده روی طولانی مدت آماده باشد.

چنانچه کفش شما دارای کفی تخت می باشد که شیب ملایم دارد می توانید از کفی افزایش قد فوت کر استفاده کنید که بصورت یک تکه بوده و برای کفش های بدون لژ افزایش قد بسیار مناسب می باشد.

در خرید و استفاده از ژل افزایش قد دقت داشته اشید که اگر پاشنه مخفی افزایش قد دارای طراحی و استاندارد نباشد باعث می شود تا شما رفته رفته احساس کمر درد کنید و اگر این محصولات را در طولانی مدت استفاده کنید باعث می شود تا آسیب های جدی به ستون فقرات شما وارد شود.

اگر ژل افزایش قد را در داخل کفش خود قرار می دهید دقت داشته باشید که هیچ گونه کفی غیر طبی دیگر را در داخل کفش قرار ندهید تا شیب پاشنه شما بیش از حد زیاد نشود.

شیب زیاد پاشنه علاوه بر بر هم زدن تعادل شما به کمرتان نیز آسیب می رساند.برای خرید ژل افزایش قد اصل می توانید با ما در تماس باشید و پس از ثبت سفارش ، محصول را درب منزلتان تحویل گرفته و سپس وجه آن را به مامور پست بپردازید.

همچنین می توانید روی دکمه خرید پستی محصول کلیک کرده و پس از ثبت مشخصات و تکمیل فرم سفارش کالا ، ثبت شفارش نموده و محصول خود را بب بهترین قیمت و بالاترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com