افزایش قد پس از سنین رشد

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

اگر شما از کسانی هستید که به دنبال افزایش قد هستید حتما نام محصولاتی که در این زمینه ارائه می شوند را شنیده اید.انواع قرص های افزایش قد ، کفش های افزایش قد و … در بازار موجود دارند که همگی مدعی هستند که افزایش قد را بصورت تضمینی صورت می دهند.

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

حقیقت این است که این تبلیغات به گونه ای صورت می گیرند که شما را قانع کنند می توانید بدون در نظر گرفتن سن و سال خودتان با استفاده از این محصولات قد بلند شوید.

در تبلیغات این محصولات نیز به گونه ای از اصطلاحات علمی استفاده می شود که شما نیز متقاعد می شوید که با تحقیقات بسیار زیاد این محصول ساخته شده است و متناسب ترین محصول برای افزایش قد می باشد و می توانم با خرید این قرصها قد بلند شوم.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که قرص های افزایش قد دارای چه ترکیباتی هستند ؟ این قرصها دارای مقادیر زیادی کلسیم هستند و همانطور که می دانید استفاده از کلسیم در سنین پس از رشد هیچ گونه تاثیری در بلند  شدن قد شما ندارد و مقادیر کلسیم بیش از حد می تواند سبب رسوب این مواد در کلیه ها شود و خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش دهد.افزایش قد پس از سنین رشد

کفش های مغناطیسی که تبلیغات زیادی مبنی بر افزایش قد توسط آنها می شود نیز تنها یک دروغ هستند که می تواند شما را مبلغ زیادی پیاده کند و با وسوه قد بلند شدن جیب شما را خالی کند.

بارها اشاره کرده ایم که ا ژل افزایش قد ۵ سانتی تنهادر سنین رشد ممکن است و پس از این سنین دیگر امکان قد بلند شدن وجود ندارد و تمامی این محصولات و داروها تنها جیب شما را خالی می کنند و هیچ منفعتی برای شما ندارند که هیچ در بیشتر موارد عوارض وحشتناکی برای شما در پی خواهند داشت.

برای افزایش قد پس از سنین رشد می تواند از کفی طبی افزایش قد یا همان ژل افزایش قد استفاده کنید که در بین برندهای مختلف این محصول برند ژل افزایش قد بیتال یکی از مطرح ترین و پر فروش ترین عناوین به شمار می رود.

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com