تفاوت ژل افزایش قد ایرانی و خارجی

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

 

 

خرید اینترنتی و خرید حضوری انواع ژل افزایش قد با ضمانت اصل بودن ، بهترین قیمت تحویل درب منزل و پرداخت وجه پس از تحویل کالا

 

جنس سیلیکون از مهم ترین عوامل در خرید ژل افزایش قد می باشد.سیلیکون با کیفیت و تهیه شده از مواد پتروشیمی درجه یک باعث می شود تا یک ژل افزایش قد کارایی بالایی داشته باشد.در واقع کیفیت سیلیکون بکار رفته در ژل افزایش قد باعث می شود تا یک محصول در رده کیفی بالا قرار گیرد.

تولید و تهیه سیلیکون در طی فرایند های پتروشیمی صورت می گیرد و ژل افزایش قد ایرانی ، دارای سیلیکون های بی کیفیت تری به نسبت نوع خارجی آن می باشد.

تفاوت اصلی ژل افزایش قد ایرانی و خارجی در این است که ژل های ایرانی ، ضمن کدر بودن و بد بو بودن ، دارای سیلیکون درجه ۲ و ۳ می باشند که کمی سفت است و ممکن است در استفاده بلند مدت پای شما را اذیت کند.

بعنوان مثال در یک مجلس ۳-۴ ساعته خواهید دید که این محصول در حال اعمال فشار به پاشنه پای شما می باشد.

برای تهیه کفی طبی افزایش قد سعی کنید بهترین محصول را تهیه کنید.زیرا پا قلب دوم شما می باشد و چنانچه کفش شما و کفی کار رفته در آن حالت طبی نداشته باشند باعث درد کمر و آسیب رسیدن به ستون فقرات شما و همچنین دیسک های کمر خواهد شد.

شاید با خودتان فکر کنید که تنها با یک بار استفاده از ژل های ایرانی تمام این اتفاقات می افتد.حقیقت این طور نیست اما در استفاده بلند مدت از ژل های غیر استاندارد شما دچار کمردرد خواهید شد و عوارض استفاده از محصولات بی کیفیت که کفش و حالت قرار گرفتن پای شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد ، گریبان گیر شما خواهد شد.

ژل افزایش قد بیتال از محصولات خارجی با کیفیت می باشد که شما می توانی از طریق همین سایت محصول اصلی را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید و سپس وجه آن را به مامور پست بپردازید.

برای ثبت و پیگیری سفارشات می توانید با شماره تلفن ما در تماس باشید.

جهت خرید انواع تهیه محصولات دکتر بیز می توانید اینجا را کلیک کنید

 

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com