معایب ژل افزایش قد تقلبی

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

در این پست قصد داریم تا در مورد معایب ژل افزایش قد ۱۰ سانتی تقلبی صحبت کنیم و در پایان خواهید دید که اگر محصولی که تهیه می کنید دارای کیفیت پایین و تقلبی باشد چه مشکلاتی را برای شما بوجود می اورد و البته این مشکلات همه در صورتی است که بتوانید از مصحول خریداری شده استفاده کنید.

چرا که در بیشتر موارد به حدی کیفیت کالای خریداری شده تقلبی پایین است که نمی توان حتی از ان برای چند دقیقه استفاده کرد و به شدت پای شما را اذیت می کند.

از بهترین و پر فروش ترین ژل های افزایش قد می توان به کفی کفش ژله ای افزایش قد اشاره کرد که دارای بالاترین کیفیت و بهترین قیمت و لایه های قابل تفکیک می باشد.

استفاده از ژل های اصل هیچ گونه عوارضی برای شما ندارد و محصولات تقلبی در طولانی مدت می توانند به کمر و ستون فقرات شما آسیب بزنند.

سایت تخصصی ارائه انواع ژل افزایش قد خرید اینترنتی،خرید پستی و خرید تلفنی انواع ژل افزایش قد با بالاترین کیفیت ، تحویل درب منزل و پرداخت وجه پس از تحویل کالا.
ژل افزایش قد اصلی را از ما بخواهید.اخیرا افراد سودجو اقدام به فروش انواع ژل افزایش قد با قیمت های پایین کرده اند که در سایت اصلی ژل افزایش قد اطلاع رسانی می نماییم از خرید ژل های تقلبی و با قیمت پایین خود داری کنید.محصولات تقلبی دارای کیفیت ساخت بسیار پایین ، بوی بد و تهیه شده از مواد پتروشیمی درجه ۳ و ۴ هستند که می توانند برای پوست شما ایجاد حساسیت کنند.همچنین پس از مدت کمی استفاده از آنها خواهید دید که دچار له شدگی و پارگی می شوند و شما مجبور می شوید برای خرید محصول اصلی مجددا هزینه کنید.

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

 

از مهم ترین معایب خرید ژل افزایش قد تقلبی سفت بودن بیش از حد آن است.همانطور که می دانید بین میزان فشار پا بر روی ژل افزایش قد و میزان سخت بودن آن تناسب بسیار مهم و اصولی ای باید برقرار باشد.اگر محصول بیش از اندازه سفت باشد مانند بیشتر انواع ژل افزایش قد تقلبی ، استفاده از آن توام با پا درد و فشار بیش از حد روی کف پا می شود که می تواند خستگی و احساس درد در ناحیه کف پا را به همراه داشته باشد.

اگر چنانچه کفی طبی افزایش قد که خریداری می کنید بیش از حد نرم باشد نیز معایبی را به همراه دارد.ژل افزایش قد نرم در هنگام استفاده بیش از اندازه له می شود و نمی تواند افزایش قد را به همراه داشته باشد و همچنین در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.زیرا غلظت و سفتی سیلیکون در آن به خوبی رعایت نشده است و نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

موضوع دیگر در خصوص معایب پاشنه افزایش قد تقلبی طبی نبودن آنهاست که می تواند آسیب های جدی به کمر ، ستون فقرات و پاشنه و مچ پا وارد کند.همانطور که می دانید چنانچه مچ پای شما در زاویه متعادل و اصولی قرار نگیرد می تواند با کمترین فشار و بهم ریختگی تعادل آسیب ببینید و این عیبی است که بیشتر ژل های تقلبی دارند و باعث پیچ خوردن پای شما می شوند.

زاویه پاشنه پا در تقسیم وزن بین ستون فقرات بسیار مهم است و چنناچه این مورد به خوبی رعایت نشود می تواند کمر درد را به همراه داشته باشد و اگر این موضوع در طول زمان تکرار شود می تواند آسیب های جدی را به کمر شما وارد کند.

 

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com