دلایل فشرده شدن ژل افزایش قد

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

اگر شما از کسانی هستید که از ژل افزایش قد استفاده می کنید و پس از مدتی استفاده از این محصول بدلیل فشردگی ، از میزان افزایش قد آن کاسته شده است ، خواندن این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

 

جنس سیلیکون از مهم ترین عوامل در کیفیت و فشرده شدن ژل افزایش قد می باشد.ژل های خارجی از بهترین نوع سیلیکون تهیه شده اند که می توانند مدت ها مورد استفاده قرار بگیرند و به هیچ وجه فشرده نمی شوند.

فشرده شدن ژل افزایش قد از حیث بسیار مهم است که این محصول را تبدیل به یک کفی کفش ساده می کند که با سایر کفی ها هیچ تفاوتی ندارد.

مورد بعدی که در فشرده شدن ژل افزایش قد موثر است تحت فشار بودن این محصول در اثر فشار لبه های کفش می باشد.لبه های کفش می توانند باعث فشار نا متعادل به گوشه های ژل افزایش قد شودن که در نهایت منجر به فشردگی ژل شده و کارایی این محصول را از بین می برند.

اگر قصد خرید ژل افزایش قد را دارید سعی کنید بهترین و با کیفیت ترین آنها را انتخاب کنید.زیرا محصولات تقلبی علاوه بر کیفیت پایین ، طراحی طبی ندارند و در مدت کوتاهی می توانند باعث کمر درد شوند و اگر آنها را در مدت طولانی استفاده کنید می توانند به ستون فقرات شما آسیب وارد کنند.

کفی طبی افزایش قد اصل می تواند تا ۵ سنتی متر قد را در کمتر از چند ثانیه به شما هدیه دهد و بهترین محصول برای افزایش قد بوده که می توانید آن را در داخل انواع کفش قرار داده و این اطمینان را حاصل کنید که لژ مخفی افزایش قد به هیچ وجه از کفش شما بیرون نزده و کاملا مخفی می باشد.

 

 

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com