سوالات پیرامون خرید ژل افزایش قد

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

بسیاری از کسانی که قصد خرید ژل افزایش قد را دارند پیرموان خرید ان سوالاتی را دارتد که در این قسمت قصد داریم تا به سوالات متداول در خصوص خرید ژل افزایش قد بپردازیم.

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

 

 

۱-با استفاده از  ژل افزایش قد چند سانتی متر قد بلند تر می شوم ؟ ژل افزایش قد بسته به نوع آن می تواند از ۵ تا ۷ سانتی متر افزایش قد را بهمراه داشته باشد که جهت قرار دادن ژل های هفت سانتی باید نوع کفش متناسب با شیب زاویه پا انتخاب شود که اگر این مورد رعایت نشود می تواند ضمن بروز کمر درد آسیب های جبران ناپذیری به ستون فقرات وارد کند.

۲-تفاوت ژل افزایش قد با لژ افزایش قد چیست ؟ لژ افزایش قد نام دیگر ژل افزایش قد می باشد.همچنین نامهای دیگری از قبیل ژل افزایش قد سیلیکونی ، پاشنه افزایش قد ، لژ مخفی داخل کفش و … برای این محصول بکار می رود.

۳-ژل افزایش قد را چگونه مصرف کنیم ؟ کافیست تا ژل افزایش قد را مانند کفی طبی در داخل کفش خود قرار دهید.پس از استفاده کفش متوجه خواهید شد که شما به میزان ۵ سانتی متر افزایش قد داشته اید.

۴-آیا استفاده از ژل افزایش قد عوارض دارد ؟ در مورد استفاده از عوارض محصول باید این نکته را خاطر نشان کنیم که اگر شما اقدام به استفاده از ژل افزایش قد اصل با کیفیت بالا و طراحی طبی کنید و همچنین نوع کفش شما نیز متناسب با میزان افزایش قد مورد نیازتان باشد.چنانچه محصول با کیفیت و طراحی طبی را انتخاب کنید استفاده از ژل افزایش قد هیچ گونه عوارضی در پی ندارد.

۵-ژل افزایش قد باعث بوی بد پا می شود ؟ خیر اگر شما از ژل های با کیفیت بالا استفاده کنید پای شما به مرکزی برای رشد باکتریها تبدیل نمی شود.اما ژل های تقلبی باعث می شوند تا رشد باکتریها درون کفش تسریع پیدا کند و همین امر سبب می شود تا بوی بد پا بوجود بیاید.

 

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com