ژل افزایش قد برای چه کفش هایی طراحی شده است ؟

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

کفی افزایش قد کفش ژله ای

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که انواع ژل افزایش قد را در چه نوع کفش هایی می توان قرار داد ؟ آیا هر نوع کفش برای قرار دادن ژل افزایش قد مناسب است ؟

در ادامه با بزرگترین مرکز فروش ژل افزایش قد همراه باشید.ژل افزایش قد اصل و با طراحی طبی می تواند در داخل انواع کفش قرار گیرد.اما برخی کفش ها خود دارای طراحی غیر اصولی هستند که باعث می شوند که نتوان از ژل افزایش قد در داخل آنها استفاده کرد.

کفش های دارای پاشنه بلند و شیب دار یکی از انواع کفش هایی هستند که نمی توان ژل افزایش قد را در داخل انها قرار داد.زیرا با بیشتر شدن شیب پاشنه تعادل شما بهم ریخته و همچنین ممکن است فشار بیشتری روی ستون فقرات شما وارد شود.

کفش های دارای لژ نیز مناسب برای قرار دادن ژل افزایش قد نمی باشند.برخی کفش ها تنها دارای لژ در قسمت پاشنه هستند و کارایی مناسبی برای قرار دادن ژل افزایش قد ندارند.زیرا پاشنه کفش بطور اصئلی طراحی نشده و نمی توان شیب پاشنه را افزایش داد.

سندل ها و کفش های دور باز نیز مناسب قرار دادن ژل افزایش قد نیستند.زیرا دیگر ژل مخفی افزایش قد نمی تواند مخفی بماند !!!

ژل افزایش قد سیلیکونی اصل دارای طراحی طبی است و برای استفاده از ان نیاز است تا شما میزان استاندارد شیب پاشنه را رعاتی کنید تا بتوانید از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

اگر سراغ محصولات تقلبی بروید خیلی زود دچار پادرد و کمر درد می شوید و همه این ها از عوارض طبی نبودن ژل افزایش قد می باشد.کفی افزایش قد ژله ای می تواند شما را تا ۵ سانتی متر قد بلند تر کند و لایه های این ژل کاملا قابل تفکیک هستند.شما می توانید با تفکیک لایه های ژل افزایش قد ، مطابق با نوع کفشتان میزان افزایش قد متناسب و همچنین طراحی طبی پاشنه را تجربه کنید و ضمن قد بلند شدن سریع ترین استفاده را از محصولات فوق ببیرد و ژل طبی افزایش قد را برای ساعت های طولانی در سول روز استفاده کنید.

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com