نظرات درباره ژل افزایش قد

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

اگر قصد استفاده از ژل افزایش قد را دارید و دوست دارید تا نظرات درباره ژل افزایش قد را بدانید این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد و شما را در انتخاب محصول صحیح و همچنین خرید ژل افزایش قد کمک کند.در ادامه به سایت تخصصی فروش انواع ژل افزایش قد همراه باشید.

جهت سفارش و خرید ژل افزایش قد می توانید با شماره ۰۹۱۹۸۸۰۰۴۶۰ در تماس بوده و یا روی دکمه خرید اینترنتی کلیک کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید و سپس وجه آن را بپردازید.

 

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

 

 

ژل افزایش قد بیتال اصل را تنها سایت اصلی فروش انواع ژل افزایش قد سیلیکونی تهیه کنید ، وجه آن را درب منزل پرداخت کنید و محصول اصلی را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

برخی نظرات درباره ژل افزایش قد بر این مبنی می باشد که استفاده از یک ژل افزایش قد در طولانی مدت می تواند باعث پا درد و کمر درد شود و در جواب این موضوع باید بگوییم که اگر شما از محصول اصلی با کیفیت و دارای طراحی طبی استفاده کنید هیچ گونه ناراحتی برای شما در پی نخواهد داشت.

موضوع دیگر در مورد بوی بد پا پس از قرار دادن کفی افزایش قد در داخل کفش می باشد که این موضوع نیست به جنس سیلیکون محصول اصلی بر می گردد که محصولات بی کیفیت دارای سیلیکون هایی هستند که کیفیت پایینی داشته و بوی نامطبوعی نیز دارند.

دیگر نظرات درباره ژل سیلیکونی افزایش قد در خصوص افزایش قد کمتر از میزان ذکر شده در کاتالوگ محصول بوده است.بعنوان مثال کاتالوگ ژل افزایش قد قید شده که افزایش قد تا ۵ سانتی متر و … که پس از استفاده شخص از ژل افزایش قد سیلیکونی شاهد افزایش قد تا ۳ سانتی متر بوده که این مورد نیز دو دلیل دارد.

۱-در افرادی که دارای وزن بسیار بالا هستند (بیش از ۱۰۰ کیلو) ژل افزایش قد فشرده تر می شود و همین امر سبب می شود تا فرد نتواند به میزان که مورد نیازش است افزایش قد داشته باشد.

۲-جنس سیلیکون به قدری بی کیفیت است که دارای تراکم نامناسب بوده و در اثر استفاده فشرده می شود.

همانطور که مشاهده کردید بیشتر نارضایتی ها ناشی از خرید محصول تقلبی بوده و چنانچه محصول با کیفیت و با طراحی طبی تهیه شود هیچ گونه احساس ناراحتی ای در پی نخواهد داشت.

 

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com