ژل افزایش قد در مشهد

mahdiheidaripoor دسته‌بندی نشده

جهت خرید و سفازش ژل افزایش قد در مشهد می توانید همین حالا با شماره ما در تماس باشید و پس از دریافت کالا درب منزل ، وجه آن را بپردازید.

پرداخت درب منزل

  خرید پستی ژل افزایش ۱۰ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۲ لایه ایرانی

……………………………………………………………………………………..

  خرید پستی ژل افزایش ۱۴ لایه ایرانی

 

 

سایت اصلی ژل افزایش قد ، ارائه کننده انواع لژ مخفی داخل کفش اصل ، افزایش قد تا ۵ سانتی متر ، کاملا طبی و قابل استفاده برای آقایان و بانوان.

ژل افزایش قد در مشهد

لژ افزایش قد همانطور که از نامش پیداست یک نوع کفی ژله ای افزایش قد می باشد که می توانید ان را در داخل انواع کفش قرار داده و به راحتی و بدون هیچ مشکلی قد بلند شوید.این محصول یک محصول تکرار نشدنی در زمینه افزایش قد است.بطوریکه استفاده از آن بسیار راحت ، قابلیت انعطاف بالا ، طراحی طبی همگی از مزایای ژل افزایش قد اصل هستند.

جهت تهیه محصول ژل افزایش قد در مشهد می توانید همین الان با شماره ما در تماس باشید.شاید از خودتان بپرسید ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم ؟ سایت اصلی ژل افزایش قد از بهترین مراکز فروش ژل افزایش قد می باشد که بطور تخصصی اقدام به فروش ژل سیلیکونی افزایش قد با کیفیت بالا می کند.

بدلیل تنوع بالا ژل افزایش قد ، در این قسمت تفاوت میان محصولات ایرانی و خارجی را بیان می کنیم :

۱- جنس سیلیکون : کیفیت ساخت سیلیکون از مهم ترین عوامل در خرید ژل افزایش قد می باشد.سیلیکون رابطه مستقیم با نرم بودن و همچنین دوام محصول دارد.ژل های خارجی دارای سیلیکون تولید شده از مواد پتروشیمی با کیفیت بالا هستند و انعطاف و دوام بالایی دارند.اما ژل های ایرانی دارای سیلیکون زنگ کدر و سفت و خشک هستند و در زمان استفاده برای شما ایجاد ناراحتی می کنند.

۲-طراحی طبی : برخی از ژل های ایرانی به حدی کیفیت تولید پایینی دارند که طراحی ان به هیچ وجه مطابق پای انسان صورت نگرفته و در زمان استفاده بسیار آزار دهنده می باشند.ژل های خارجی طراحی طبی دارند که باعث آیب رسیدن به کمر و ستون فقرات نمی شوند.

۳-دوام محصول :همانطور که می دانید ژل های خارجی دارای سیلیکون شفاف هستند که دوام بالایی دارند وژل های ایرانی ضمن دارا بودن بی نامطبوع ، دوام پاییینی دارند.زیرا طراحی آنها خشک بوده و تحت فشار پا دچار پارگی می شوند.

جهت خرید ژل افزایش قد در مشهد می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید.کافیست تا تنها با شماره ما در تماس باشید.

شاید دوست داشته باشید:

خرید ژل افزایش قد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب […]

چای دمنوش لاغری سحر

چای دمنوش لاغری سحر از بی نظیرترین محصولات فروشگاه ما می باشد. برای خرید چای دمنوش لاغری سحر می توانید […]

قهوه گانودرما سوپریم

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز با توجه به خواص درمانی اش بسیار مناسب است.استفاده از قارچ گانودرما عامل موثر […]

https://hamyarwp.com